god kväll.. !

Det har slutat snöa eller ja det gjorde det ganska snart äfter att det börja men strunt
samma har läst Egoinas blogg
hela dagen.
Å gud vad jag vart iriterad på mig själv för att jag slutade läsa henes blogg jag fattar licksom inte varför, Hon är ju så jävla rolig !

Men nu till något helt annat , vad är det egentligen med svenska folket hur kund de rösta vidare Linnea och Andreas i idol å sen så röstade de ut Sassa, Grrrr!

Idag har jag knapt kunnat prata som i går det gör så himla ont i halsen å det enda som har räddat min hals är zyxcitron men huvudet har slutat gö ont hihi

PUZZ // VIRRA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ELvIiRa HeNNiNg WalLiN

Lös värdens problem med KRAMAR !

RSS 2.0