bätter att ha några diamanter än att ha många stenar <3<3<3<3!

Alltså det fins mäniskor som jag hatat så inihelvete mycket

och med min vanliga otur så är

hela min skola full av sådana

personer och jag har varit kommpis med två av dom

och det ångrar jag bittert.

Som tur är så är jag av med dom nu.

fast en av dom är så arg för att jag klarar mig utan henne.... ....och till dig vill jag bara

säga:

Att bli osams med dig är något av det bästa jag gjort och jag har värdens bästa vänner.


Och jag vet att dom vet villka dom är, älskar er allihop och jag vet inte hur jag ska klara mig om någon av er lämnar mig !♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ELvIiRa HeNNiNg WalLiN

Lös värdens problem med KRAMAR !

RSS 2.0