God jul!

Hej hej!
I morgon drar jag till pappa och firar jul där och så ska jag väll va lite med kompisarna där uppe
ovh så ska jag på begravning den 29:onde om en vecka alltså.

V.I.F Farfar!

har killat tider nu och jag åker hemmifrån 11.44 och är framme hos pappa ca 16.05
Inte så jätte lång restid alltså jämfört med hur det var när jag skulle hem förra gången det tog 7 h
och det här tar bara 4 h och ca 20 min
 
Och när jag är hos pappa så kan jag  som vanligt inte blogga för jag vill inte ta med mig min dator och han har ingen :(


had det så bra i jul och så ses vi när jag kommer hem den 30:onde
Hejdå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ELvIiRa HeNNiNg WalLiN

Lös värdens problem med KRAMAR !

RSS 2.0