grrr vilken ruten efter middag/kväll

Heej!

För mig har det varit en ruten kväll det började med att jag pratade med pappa å han inte fattade va jag menade

och nar jag blir iriterad måsta jag syselsäta mig med
något så jag viftade medtelefonsladden
och så råkade jag slå till mig precis över mitt ärr i pannan
så det gjorde JÄVLIGTONT
men pappa fattade så klart inte det häller så han bara fortsatte å mala på om allt möjligt sen lägger jag på och stoppar huvudet i handfatet som jag fyllt med kalltvatten
och vart blöt i luggen också så nu
är hela min lugg alldeles KRULLIG och
URRRSSSSH så fult det är på mig fy hällvete
fast som tur är så ska jag gå och durcha nu


krammizz // Virra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ELvIiRa HeNNiNg WalLiN

Lös värdens problem med KRAMAR !

RSS 2.0