ni är som små irriterande insäkter fatta det någon gång!

Hello! 

Nu är dem där surande äkliga små flugskitarna framme igen å
tror dom är något urrsh så irriterande dem är,
å nu menar jag inte dem riktiga flugorna
utan tre små väldigt irriterande flickor som tror dem är något.


Det är precis som med flugor och mygg man
viftar och viftar men dom är licka fort frame igen,
men hallå skaffa er ett liv å sluta lägga er i mitt.


Jag har värdens bästa vänner
å dem kan ni inte vännda emot mig
endel av oss har varit vänner sen typ föddseln
och en av dem kan man värkligen säga från föddseln eller hur!


Och ni kan inte bestämma vilka jag får prata med eller inte


P.S jag har fan inte bett om att mina föräldrar ska bo så jävla långt bort! D.S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ELvIiRa HeNNiNg WalLiN

Lös värdens problem med KRAMAR !

RSS 2.0